dinsdag 13 december 2016

Trust Amsterdam

Een prachtig initiatief!



Per toeval kwam ik met mijn moeder terecht bij Trust in Amsterdam. Je kunt hier heerlijk eten en drinken in een bijzondere positieve omgeving.

Vertrouwen
Dit hebben deze ondernemers zeker want 'trust' is waar het hier om draait. Op de menukaart staan namelijk geen prijzen. Dit is niet omdat het heel duur is, het is de bedoeling dat je betaald wat jij denkt wat het waard is.





Lekkere gerechten
Wij hebben kozen voor een heerlijke juice met daarbij super lekkere pompoensoep. Het concept van deze locatie is niet alleen geweldig, het eten en drinken smaakt ook nog eens super lekker. Om te bestellen ga je naar de balie. De keuken is open, dus je kunt zien hoe alles wordt gemaakt.


Ik kon het niet laten om na de soep nog een glas thee te bestellen met daarbij een medjool dadel in pure chocolade. 

Dankbaar
Dat dit concept aanslaat is een feit, Trust bestaat al drie jaar. In de tijd dat wij er zaten waren alle tafeltjes wel bezet.



Deze geweldige locatie is zeker de moeite van een bezoek waard. Ik voelde me dankbaar om op deze geweldige plek te mogen zijn. Je kunt Trust vinden op de Albert Cuypstraat 210 in Amsterdam.


Trust


Pay as you feel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten