donderdag 14 juli 2016

Chutneys

Natural Nature chutneys!


Mijn assortiment chutneys is wisselend door het jaar heen, omdat ik met de producten van de seizoenen werk. Al mijn chutneys zijn vrij van geur-, kleur- en smaakstoffen. Helemaal Natural natuurlijk.

De tomatenchutney is het hele jaar verkrijgbaar en smaakt verrassend fris, zoet zuur en licht pikant. Lekker bij vis, vlees of op een boterham met kaas. Maar ook heerlijk op een blokje kaas bij de borrel.

De chutneys zijn ook te bestellen in potjes van 100 ml of grotere hoeveelheden.

  • Tomatenchutney 200 ml                         

Wisselende chutneys:
  • Appel peer chutney 200 ml
  • Rabarberchutney 200 ml                          
  • Tomaat venkel chutney 200 ml                
  • Bramenchutney 200 ml                            
  • Pompoenchutney 200 ml                          
  • Pompoen peer chutney 200 ml                
  • Uienchutney met honing 200 ml               
  • Vijgen walnoot chutney 200 ml                 
  • Cranberry chutney 200 ml                        

De rabarberchutney is verbazend lekker, kruidig en fris. Een absolute topper, goed te combineren met kaas, kip of vlees. Heerlijk op een hartige pannenkoek. 

De zoet zure pompoenchutney heeft een explosie van smaken. Passend bij het jaargetijde, lekker bij vis, vlees, op een boterham met kaas of op een tosti. Maar ook heerlijk bij een stoof- of stampot. Op een kaasplankje bij de borrel past deze chutney heel goed.

Mijn producten kun je kopen bij één van de verkooppunten of bestellen via mijn Facebook pagina  

Natural Nature chutney geeft je eten meer smaak!

1 opmerking:

  1. Ik vind de pompoen chutney erg lekker��! Echt een aanrader ��☺! De rest ga ik zeker nog kopen en proeven������!

    BeantwoordenVerwijderen