maandag 8 februari 2016

Local Hoorn

Restaurant met streekproducten


Local Hoorn is een restaurant, waar je je echt welkom voelt.

Restaurant

Restaurant Local werkt met verse streekproducten. Je kunt er ook producten kopen om mee te nemen naar huis. Ik zag bijvoorbeeld pindakaas van Evlac en gezonde limonade. Het restaurant ziet er gezellig uit. Je kan er koffiedrinken en kiezen uit verschillende punten taart of zelfs een proeverij van drie soorten.
Dit restaurant is perfect om je geliefde te verrassen met Valentijnsdag. Op zondag zijn ze gesloten maar zeker de moeite om op zaterdag koffie te drinken of te lunchen.


Lunch

Nathalia had gekozen voor bruin brood met makreel en een smoothie mix. Ik had een broodje oude kaas met jus d'orange. En niet zomaar een plakje kaas maar een hele berg met sla en tomaat. Echt top! De prijzen vallen 100% mee. Van tevoren dronk ik nog een verse muntthee en Nathalia een gemberthee.


Winkelen

Het restaurant heeft echt iets van een huiskamer sfeer. Er zijn leuke tijdschriften, de krant en voor kleine kinderen is er een speelhoek. Als ik weer ga winkelen in Hoorn ga ik zeker naar dit restaurant voor koffie en taart of een lunch.
                      


https://www.localhoorn.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten